handtag

Idag har maken skruvat fast alla handtag till köksluckorna.
Så nu har vi hängt upp luckorna.  



Var till en seconds hand en sväng och fyndade en brödlåda som jag letat efter länge. Och en utomhusbelysning, den har jag sett flera gånger och tänkt varje gång om jag ska köpa den. Idag gjorde jag det.

Lägenheten är nu nästan heltömd, maken har gått till huset med grejerna i flera omgångar.

Rörmokaren jobbar i huset nu den här veckan, förra veckan var elektrikern där.
Än har vi inte fått tag i någon hantverkare som kan fixa ytskiktet i badrummet, så vi kommer att flytta in i ett hus utan badmöjligheter.
Vi får tvätta oss i tvättstugan tills badrummet blir klart.

Köpt ett par tapetrullar som vi ska ev sätta upp imorgon i köket.

Det artar sig med köket.. lite i taget...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det vore kul om vi kunde se ert hus någon gång! :) Jag gillar verkligen att gå in på din blogg och läsa/se bilder hur ni renoverar huset. Färgerna gör mig glad! :) Sköt om er! Kram

2010-11-19 @ 10:20:26
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Persilja

SNYGGASTE skåpluckefärgen!!!!!

2010-11-22 @ 14:01:32
URL: http://skonahem.com/blogg/persiljas-hus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0