Dagens verk

Imorse åkte mina föräldrar hem. De har hjälpt mycket med huset. Stor tack till dem!
Känns trist att de åkte.

Maken och jag diskuterade vilken färg vi vill ha på köksluckorna. Vi gick genom flera färger och till sist kom vi fram till att vi båda gillar turkos. Vi har tidigare målat på några av möbler härhemma i turkos. Det blev samma turkos som jag hade i min Sthlm lägenhet. Den färgen trivdes jag med.
Idag cyklade jag till färghandeln och köpte färgen medan maken jobbade.
Så körde jag igång med luckorna, vilken härlig färg! Ska måla en gång till imorgon.

Färgen är givetvis mer turkos i verkligen, på bilden ser den blå ut.

Medan färgen torkade så fick jag för mig att lägga hyllpapper i skåpen. Än är jag inte klar, pappren tog slut. Jag ska till Stockholm under kommande veckan i jobb. När jag har fritid så ska jag shoppa! Mer hyllpapper och lite annat kul.



Nu myser vi framför teven och äter makens blåbärskaka. Mums!


Kommentarer
Postat av: mallan

syns mycket fint! turkos-kök.. avundas dig lätt. tillsammans med gult kylskåp dessutom!

hyllpapper letar jag också efter, tror att jag ska handla på nätet istället, såg några på inreda.com tror jag.

2010-10-17 @ 02:15:09
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Sia - Silva

Mycket fina luckorna blev o det passar utmärkt till ert hus, o grattis till husköpet! :)



2010-10-18 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0