elektrikern

Ikväll kom en eletriker till huset för att kika på vad han ska göra. Vi har en del grejer som behöver fixas, som krävs av en fackman.
Känns bara skönt att han kom och hade tid för oss. Än har vi inte lyckats få tag i en rörmokare för badrummet.

Jag mår någorlunda bättre idag, och nu är maken sjuk. Han är jätteförkyld och feber. Han har varit här i Sverige i 14 månader och har inte varit sjuk. Märkligt tycker jag och andra. Han borde då blir lätt förkyld eftersom vi har ett kallt klimat här. Men han har klarat sig fram till nu.
Jag är nu stamkund hos apoteket, har varit till dem i tre dagar på rad nu.

Ett fynd från isomras!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Jag hittade din blogg via någons blogg. Bra program på tv och jag ser fram emot de kommande program med glädje! :) Jag gillar er inredning och det ska vara färger som gäller för mig. Mitt sovrum är ett undantag - svart, vitt och grått. Jag vet inte ens om jag gillar det, haha! Jag vet dock inte om jag ska bo i min lilla lya så mycket framöver men att piffa upp med lite grejer skadar ju inte. ;)Kram Sarah

2010-10-27 @ 21:54:17
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nämen Thea, har du en blogg nu?! Vad kul!! Hittade den via Addiswas :p Grattis till huset, det verkar ju vara ett himla mysigt hus! Ska absolut följa din blogg :) Förresten, har följt ert program varje vecka och sitter som alltid fastklistrad vid skärmen! Vet ju redan en hel del efter att ha hört en hel del av dig men det är ju en helt annan sak att SE det än att höra det och ahha nu förstår jag mer hur det var! :) Har också tipsat mina föräldrar & brorsan m familj om programmet :P Kram

2010-10-27 @ 23:30:29
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Persilja

Vad roligt! Inte visste jag att det var din blogg jag kikat in i. Jag har sett programmen som jag fick tips om via FabrikslugeMalin. Ska bli mycket spännande att se er renovering. Ta´t lugnt med kofoten bara. Att spara gammalt är också återanvändning! :) Piffa kommer man långt med! Lycka till! Ska bli kul att se kommande program.

2010-10-28 @ 11:15:12
URL: http://skonahem.com/blogg/persiljas-hus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0