höga skyar

Jag är fortfarande förkyld, den jäkla envisa vill inte ge med sig. Men jag hade lite ork att jobba i helgen.
Vi skulle ju höja diskbänken eftersom den var då för låg för oss.
Så vi tog bort skåpen.

de gamla låga socklarna

Nu har vi fixat dit 15 cm höga socklarna. Vi har nu testat med skåpen på dem, åh vilken perfekt höjd.
Imorgon ska jag justera till lite på ett par ställen som blev litelite fel. Just nu orkar vi inte mer och är ashungriga.
de nya höga socklarna

Så nu blir det middag och Indiana Jones!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjejen!! Grattis till husköpet, och skitroligt att se att ni är lika intresserad som vi att bevara och återvinna när man renoverar lgh. Vi var häromveckan i Ullared och hämtade hem en köksbänk från 40-talet nåt. Skitfiiin och nu har mannen + hans farsa förbättrat den och sågit isär osv osv. Jag längtar. :) Bra ide att dokumentera renoveringen i bloggen. Jag kanske också gör det! Kram!

2010-11-01 @ 10:15:59
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0