Hallen!

Nu har vi äntligen en hall. Jo vi har haft en hall hela tiden men ingen hatthylla där vi kunde hänga jackorna. De har varit på fåtöljen i vardagsrummet, det såg inte trevligt ut.
Men nu har vi fixat våran hatthylla. Jag var till järnhandlarn och köpte rundstav samt lackbets hos färgaffärn.
Och så vips har vi en hatthylla.



I påsarna finns våra eller snarare mina halsdukar/sjalar. Påsarna var tidigare
för blomjord, gödsel... Jag köpte dem ifjol då jag skulle plantera lite.
Jag köpte dessa bara för de var så så snygga och innehållet användes iallafall.

Kommentarer
Postat av: Persilja

Superfint! Jag har också annat än jord i såna "påsar". Gillar också idé med tapetserad hylla i köket! Ni får så fint så jag dånar! :)

2011-01-27 @ 09:16:49
URL: http://skonahem.com/blogg/persiljas-hus
Postat av: Anna

Mein God, så snyggt att jag nästan blir tårögd!

2011-02-13 @ 21:16:51
URL: http://kulturgryningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0