Dagens uppgift...

Igår slöade jag lite för mycket kändes det som, så på kvällen klippte jag lite gräs och la klippen i växthuset bland tomatplantorna så de får lite näring.



Idag var jag mindre slö så var jag ute och snickrade ihop den här, Tareq Taylor gjorde en likadan i Trädgårdsfredag så tyckte jag den var fiffig. Jag ska så sallat, ruccola och lite annat i lådorna.
När maken kom hem så blev han imponerad och sa åt mig att ta bild på den och lägga upp den på bloggen.
Han gillar den mycket.



Jag tog stenar som fanns kvar och la dem till en liten mur. Det är mycket som ska göras på tomten, den ska röjas och fixas till. Jag funderar på att måla hyllorna men inte bestämt mig ännu och dessutom vilken färg ska man ha..
Jag tog tre lådor som vi haft de liggande i förrådet och lite virke från förrådet.. Allt de där är återbruk!

Kommentarer
Postat av: Camilla

heja heja!

Snyggt med stenmuren. du skulle kunna måla trät i grått så att de smälter ihop med stenarna!

2011-07-06 @ 20:00:12
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Kersti

Du är så duktig Theresa. önskar jag kunde komma ner till Dig, men omöjligt för tillfället. Kram Mamma.

2011-07-06 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0