Ljuva lördagen

Idag bjöd vädret på en fin sol, så vi jobbade ute hela dagen, det var så härligt.
Vi fixade till odlingslandet på framsidan, det ska bli ännu större, 10x3 meter satsar vi på så vi försöker fixa fram mer matjord. I landet vi ska odla majs, potatis, jordgubbar, smulgubbar och broccoli.
På baksidan röjde vi lite undan inför vintern och sådde gul och röd lökar. Jag la fiberduk över för jag var lite sen ute med att så lökarna, man bör göra det under september månaden och inatt lär det bli väldigt kallt.
När jag var nöjd med dagens arbete tog jag ett äpple från äppelträdet, åh va gott det var! Jag njöt!
Hoppas imorgon blir en lika fin dag!




Kommentarer
Postat av: Kersti

Härliga äpplen, påminner om dom vi hade i Ramnäs.

Kram mammma.

2011-10-11 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0