borta

Jag blev sjuk för två veckor sen och har varit på lasarettet för att få dropp i några dagar, var riktig uttorkad. Så renoveringen hade stannat. Maken har nästintill tömt hela lägenheten nu, med undantag för lite köksgrejer. Vi kan fortfarande inte laga mat i huset, spisen är inte inkopplad. Det blir snart en ändring på. Var och köpte en bänk idag, fixar väl till den imorgon (förhoppningsvis). Nu ska jag fixa till i lägenheten, de alla hål som vi har borrat. Spackla dem, måla om väggarna. Vi sov i huset för första gång inatt, det var mysigt i vårt sovrum. Det var kallt när jag gick till toan inatt. Just nu är allt i en enda röra i huset, jag hittar inget där. Nää, nu måste jag börja måla.

Kommentarer
Postat av: kia

men! ta hand om dig...låter inte bra att du varit inne o fått dropp! ta det lugnt nu och lyssna på din kropp! stora kramar

2010-11-29 @ 22:38:00
Postat av: Fia

Ta hand om dig nu, ta det lugnt, ni hinner bra. Hoppas du mår bättre nu. Förresten, du har blivit utmanad av mig, kolla min blogg. krammm!

2010-11-29 @ 23:03:54
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0