rörmokaren

Idag kom den efterlängtade rörmokaren till huset. Det har varit besvärligt att hitta rörmokare, ringde till många bra men alla är upptagna i flera månader framöver. Men till sist kunde en snubbe, äntligen! Han känner till vårt hus, har varit där förut då den förra ägaren beställde bergvärme. Denne installerade den.
Han kom på förmiddagen, en glad snubbe. Det var inga problem med alla ändringar vi vill göra. Han kommer igen nästa vecka och börjar arbeta!
Så vi måste riva lite mer av badrumsgolv. Maken har tidigare rivit det lilla rummets golv och vi ville vänta med att riva badrumsgolvet, vi visste inte när de skulle komma. Men nu vet vi!



Jippi! igår och idag kom paket.. Tapeter! Jag har en cool make, han verkligen gillar mönstrat, blommiga, starka färger.
Så mycket går smidigt när vi planerar och bestämmer om grejer.

Vi mår mycket bättre nu men är fortfarande förkylda, så vi har knappt gjort någonting i huset. Istället har vi försökt krya på oss. Får se hur mycket vi kommer att orka med ihelgen.

Ha en skön helg ni!

Kommentarer
Postat av: Persilja

Å den vänstra där älskar jag! Känner en som har den i köket i precis den färgen. Den finns i lila blått också och jag har varit på vippen att klicka hem den sååå många ggr men så har jag behärskat mig för jag har ju ingenstans att tapetsera den. Ännu. :):):)

2010-11-22 @ 13:58:54
URL: http://skonahem.com/blogg/persiljas-hus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0