grubbel

Varit bortrest över helgen till Jönköping och Dövas Dag. Därav ingen uppdatering i bloggen.
Nu har jag varit hemma två dagar, komp ledig. Jag har grubblat över renoveringen i köket, hur vi ska göra, vad ska vi köpa o m.m. Det är inte lätt, jag har surfat överallt (tror jag) och mycket som är dyra.
Köpa nytt köksinredning eller inte.. Jag tror att vi ska först försöka återanvända allt som nu finns i köket, men vi måste dock lyfta bänken och överskåpen. Hoppas vi kan rädda de gamla,då skulle vi spara en massa. Nya vitvaror ska vi ha, som är energisnålare än de gamla.
Dessutom är det roligare att återanvändra grejer och fynda billiga grejer.
Imorgon är det en stor dag för oss, förhoppningvis får vi nyckeln till huset då. Till banken och skriva på de sista pappren. Det är ju inte många timmar kvar!
På fredag blir det nog en tårta för att fira detta, efter makens önskemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0