flytt

Hej!
Det har hänt en del sen sist.
Huset är till salu och vi packar för fullt.
Till helgen flyttar vi till en bondgård jag köpt tillsammans med en vän.
Det blir tillbaka till Örebro, där växte jag upp. Min make ser fram emot att flytta till Örebro, "dövstaden".
Jag kommer nog inte skriva nåt mer på den här bloggen. Gården kommer nog ta all min tid.
På gården finns lite djur och en del odlingsmarker. Den är biodynamisk och ekologisk sen 25 år tillbaka, tänk va fin jorden måste vara!
På gården vi ska bo i ett litet torp, gissa om jag längtar efter att få inreda det! Det har kamin i vardagsrummet och en vedspis i köket. Min make har bestämt vilka tapeter vi ska ha i sovrummet och vardagsrummet, det blir samma som vi har i huset. Vi älskar de och vill fortsätter leva med de.
Nu letar jag efter tapet till köket... Finns lite fina som jag är sugen på, men i första hand kommer gården och inredningen får vänta lite tills vi har lite tid över.
Ha en riktig skön sommar.
Vi kommer att njuta en fin sommar på gården.

Hejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0