golv



Förra helgen la vi golv i köket och hallen. Det tog oss en hel helg. Så nu känns det fortfarande efter några dagar att det gjorde mig trött. Jag är så trött och har ont i kroppen efter ha varit på knäna hela helgen.
Nu är det  klart! Puh! Ska försöka fotografera ihelgen. Vi har nu ställt köksbord med stolar och soffan i köket, äntligen kan vi nu äta där. Jag försöker pyssla lite i köket men har inte haft ork. Häromdagen var jag på en heldags workshop med jobbet samt julmiddag efteråt.
Nu i helgen har jag tänkt kakla köket. Så det tar sig, snart är köket klart. Va skönt ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Persilja

Hej!



Jag tänkte fråga om det är okej att jag lånar några bilder från din förra lägenhet och visar i min blogg? Gillar så skarpt din stil. Du kan väl mejla mig och säga vad du tycker om det. Eller lämna kommentar. [email protected]

2010-12-17 @ 10:02:20
URL: http://skonahem/blogg/persiljas-hus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0