Äntligen!


Efter flera års längtan.. Nu har vi fått vårt nya kylskåp. Hur snyggt är det inte?!
Det finns i flera färger, båda maken och jag enades snabbt om ett gult. Det är mer gul än på bilden.
Vi är så nöjda! Mina föräldrar kom igår kväll, de gillar också kylskåpet.



Föräldrarna gillar huset, de tycker vi har gjort ett bra köp. De sover i huset medan vi bor i lägenheten, skönt med utrymme. Och skönt för katterna att få röra på sig, de tog med sig katterna.
Vi har spärrat av badrummet och det lilla rummet bredvid så katterna inte kan gå in där.
Vi har börjat riva väggen mellan rummen. Lilla rummets golv är borttaget.
Det ska bli kul med föräldrarna i huset, min pappa är ivrig att få fixa i huset. Igår kväll började han gå runt och höll nästan på att börja fixa lite. Vi fick stoppa honom, det får han göra idag istället och jag behövde sova.
Känns lite trist att behöva jobba medan alla andra är i huset, jag vill också vara med.
Så jag hoppas att tiden går fort idag, och sen när jag väl är i huset får klockan gärna gå långsam.

Om ca 7 timmar är jag hemma igen!


Kommentarer
Postat av: mallan

jättefint kylskåp! vill också ha en, fast i baby-turkos eller grön. du gillar 70-tals färger va?:)

gillar även dina tidigare inlägg, att du återanvänder skåpen till köket. och fin trädgård, visa gärna den i helheten?:)

2010-10-07 @ 22:01:48
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: pepo, gammal fostersyster

hahaha din pappa är visst sig lik. Händig. :)

2010-10-09 @ 21:15:32
Postat av: Jos

Jag hittade din blogg via nån blogg =) Kul se hur ni har det! Kylskåp snyggt! KRamm Jos

2010-10-11 @ 08:30:28
URL: http://joskankkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0