sjukling

Jag är så arg på mig själv, jag är sjuk så kan jag inte jobba med huset idag. Igår kväll började halsen kännas, la mig tidigt och idag mår jag värre.
Idag har maken jobbat i huset medan jag kurade i soffan. Några framsteg skedde idag..

Det sneda skåpet är upphängt och lådorna har fått handtag.

Hoppas resten av väggarna i köket och hallen blir målade imorgon.

När jag var i Stockholm så kom leverans från IKEA till huset. Ny ugn, häll, fläktkåpa.
Ugnen.

I all röran försöker vi ha lite ordning på grejerna och verktygen. Vi har ett sovrum som vi  använder till att förvara verktygen, färger och annat.

Imorgon stannar jag hemma och kurerar mig.

Kommentarer
Postat av: Addie

Kram på dig, Theresa. Beundrar dig och din man och älskar er dokumentär om er kärlek och allt. Älskar att se programmet. Kul att ni köpt hus och att allt är väl med er. Kommer att följa er blogg. Kram kram

2010-10-27 @ 19:02:15
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: mallan

såklart kommer jag med mina digga-ord! fin ugn, sällan ser ngt nytt som påminner gammaldags- hur gjorde ni, kollade runt på grejor/vitvaror så långt innan ni hittade huset? jag har hittat en kompis som äger sneda kökskåp som räcker åt en vägg, jag ska köpa dom bara för att... (?)



lådorna är jättefina! ;)

2010-10-27 @ 19:06:57
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0