Dagens fynd


Idag efter jobbet skulle jag träffa maken och samåka hem, vi skulle ta en viss buss men missade den så hade vi en timme på oss tills nästa buss. Vad ska vi göra frågade jag maken. Han svarade att vi kunde gå till Myrorna.
Okej, jag tänkte inte köpa nåt och bara gå runt och titta.
Men så fick jag syn på stegpallen, Ah! Måste ha! och såg nåt gult som lyste. Åhh en blompiedestal och i ögonvrån såg jag en häftig lampa. Så vips hade jag tre saker i händerna och letade efter maken. Han gapade när jag kom med grejerna. Jag sa åt honom att vänta lite där med grejerna så kollar jag om det finns nåt mer kul. Hittade en glasskål, jag hade en fin glasskål men tyvärr försvann den i flytten. Men nu hittade jag en som kanske är bättre.
Jag är så nöjd med grejerna.

Kommentarer
Postat av: kia

fina grejer! spec lampan..gillar faktiskt den!

2010-09-15 @ 22:50:35
Postat av: Lillasyster

Åh va fint!!

Lampskärmen e ju samma som jag har fast min e röd :D

2010-09-16 @ 09:41:19
Postat av: A

fan gillar den speciellt lampan!

bra fynd!!!!!

2010-09-16 @ 09:44:05
URL: http://pussgrodor.blogg.se/
Postat av: sia

gillar lampan!!!

2010-09-16 @ 09:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0