blommor i png



Släkt med svartöga. De påminner om petuina men e släkt med svartöga, klätterväxt.







orkidé, det finns massor med orkidéer i PNG, olika färger, olika utseende. Nathalie hjälper sina orkidéforskare att plocka orkidéer åt dem och de hjälper henne med att plocka hoyor.





Finns massor med palettblommor, i olika färger och mönster. En del använder dessa som toalettpapper.




Jag såg även flera flitiga lisa. Stora ängeltrumpeter. Jag har samlat på mig lite frö från PNG. Så jag ska sen så härhemma i krukor. Får se om de gror och trivs i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Kersti

Bra jobbat Theresa.

2011-12-14 @ 14:49:23
Postat av: --

mera bilder på era! du och din man:)

2011-12-24 @ 11:50:00
Postat av: Ewa

Varför kan man inte följa din blogg som "följare"? Kan du inte lägga till en sådan "följarknapp"? Du har just nu bara RSS-knapp. Hoppas du fixar det så blir allt enklare. Tack!!! :D

2012-01-11 @ 12:29:33
URL: http://giddehillsblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0