ett steg bakåt

Urk... Vad vi avskyr växthuset, njaa arbetet med det. Det gick illa idag.. Allt var fel.. Så vi måste typ backa ett steg för att kunna gå vidare.
Vi hade hoppats att kunna resa växthuset ihelgen men nu ser det mörkt ut. När vi gav upp för kvällen så gick maken in för att fixa middagen och jag ville fortsätta arbeta så det blev en liten mur och målade en bänk. Bänken som jag fyndade för ett tag sen, den fick färgen turkos.



Jag satte bänken och tillhörande bord under äppelträden. Är så nöjd med muren och maken gillar den. Har en massa stenar över, funderar på vart jag kan ha resten.

Syrenträdet blommar!




Kommentarer
Postat av: Linda Glasin

Hej! Är inne och kollar sidan lite nu och då. Vad fint ni får det! ha det så bra i solen och värmen.



Kram kram

2011-06-06 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0