Hemkomsten

Har varit bort på en tjänsteresa och när jag kom hem var det full av överraskningar härhemma.
Jag satte potatisen för en vecka sen och nu ser de ut så här!



I hallen låg ett paket från Thailand, däri fanns en sk vaxduk jag vann på en nätauktion. Jag hade letat i några butiker efter en vaxduk till utebordet men ingen duk föll mig i smaken. De flesta var "försiktiga" eller tråkiga.
Men den här är inte "försiktig" eller tråkig!





Så klart måste jag besikta mina tomatplantor, och så fick jag syn på några tomater! Trodde aldrig de skulle bära frukt i mitt vardagsrum. De ska flyttas till växthuset så fort det är klart.



När maken kom hem så beslöt vi att vi ska käka fisktacos till middag, han gick och handlade och jag gick ut i köksträdgården och plockade lite rädisor.



Nu ska vi njuta av måltiden!

Kommentarer
Postat av: maria

det finns en sajt: broarne.se om du inte redan varit där finns det massor roliga grejjer där. :)

2011-06-20 @ 11:45:47
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: Christine.Saiang

Hej,

Det var cool att se bilderna från Papua Nya Guinea på din blogg. Det värmer mitt hjärta- mitt hemland så långt borta.

Thanks for sharing.

2012-01-06 @ 21:46:29
Postat av: Christine

Hej, det var cool att se bilderna från Papua Nya Guinea på din blogg. Det värmer mitt hjärta- mitt hemland så långt borta.

.....Thanks for sharing....

2012-01-06 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0