sådden

På inredningsfronten har den liksom avstannat, vi är nästan klara med renoveringen förutom i källaren. Den tar vi när snön kommer nästa gång.
Just nu har jag odlingen att tänka på, planerar för trädgården. Vi har storslagna planer för den.
Renovera altanen och fräscha upp trädgården samt fixa till en sk potager. Om det ska bli en potager vet jag inte ännu, kanske blir det bara vanliga odlingsbäddar.
Ett växthus ska vi ha, vi har det i carporten än så länge. När snön töat bort här så ska vi fixa grunden till växthuset och resa upp det någon gång under maj månaden skulle jag tro.
Här hemma växer det så de knakar, jag har planterat 5 olika sorts tomater : )
Och mycket annat, båda ätliga och blommor.
Maken retar mig för jag tar hand om plantorna och sköter om dem. Hälsar på dem direkt när jag kommer hem från jobbet och vattnar de som behöver det.


Kommentarer
Postat av: anna

Å, hihi, det är ungefär precis så det ser ut här hemma hos mor och far. Mor hon planterar och planterar och tycker det är så kul. (Jag skickar dig ett mail angående kappan.)

2011-04-09 @ 10:05:17
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: anna

Jag försökte som sagt skicka ett mail till dig, men det fungerade inte. Jag får bara tillbaka ett automatiskt mail där det står att det inte går att leverera till den adressen. Är du säker på att du skrev rätt adress?

2011-04-09 @ 11:04:33
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0