Klädkammaren

Vi hade bestämt oss att jag skulle få en ateljé, vi valde det lilla rummet i källaren men nu har vi tänkt till och behöver plats för alla våra kläder och skor. I nuläget fungerar det inte alls, vi (jag) har för mycket kläder och skor som inte får plats någonstans.
Vi har klurat på hur vi ska inreda det och med vad. Så lite kostnad som möjligt tänkte vi, börjar med vad vi har hemma och det har artat sig väldigt bra hittills.





Så måste vi ha klädställningar till våra kläder, vi klurade på hur vi ska göra dessa. Jag kom på att vi har massor med gardinstänger. Vi skruvade i dessa. Är så nöjda, hittills har det kostat noll kronor.



Ena vägg hade jag börjat spackla, hade tänkt mig tapeter där, så det får bli så. Vi får köpa lite spackel för att spackla klart. Sen tapetsera vi den med en rulle jag hittade på någon loppis länge sen.



Sen ska vi skruva upp flera gardinstänger på väggen.
Vi behöver mattor på golvet, betonggolv därinne. Vi tänker kolla på second hands, loppisar efter tras- och ryamattor.

Rummet behöver röjas på grejer, vi har ett förråd bredvid och det ska vi inreda och göra det iordning.
Sen blir nog klädkammaren fin!

Nu ska ni få se våra raringar!



Bildkvalitetet är inte det bästa, det var svårt att få Sasa still, han till höger. Hon bakom heter Smilla.
Nu ska jag snusa på raringarna.

Kommentarer
Postat av: Magdalena



Bra idé med att använda det som man har hemma och ser ut som ni har kommit en bra bit på vägen :)



Söta kattungar!! :)

Antar att de är syskon?

2011-09-27 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0